ویکتور والدس: کاسیاس بهترین است؛ با ایکر در مورد مسائل شخصی حرف می زنیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- ویکتور والدس در صحبت هایی لب به ستایش ایکر کاسیاس، رقیب همیشگی اش در تیم ملی اسپانیا گشوده است.

به گزارش وبسایت فوتبال اسپانیا، قهرمان جهان و اروپا این هفته به مصاف فنلاند خواهد رفت و والدس که به همراه کاسیاس در تمرینات حضور داشته، گفته است:

"نمی دانم بازی خواهم کرد یا نه. مربی، ترکیب تیم را روز بازی خواهد داد و اکنون تنها بر روی تمرینات متمرکزم. اگر بازی کنم، بهترین عملکرد خود را نشان خواهم داد.

"بسیار خوش شانسم که در تیم ملی هستم. من همواره با دروازه بانانی هم دوره بوده ام که عالی بودند و ایکر بهترین آنهاست. در تیم ملی هم من و ایکر از اینکه چه کسی بازی خواهد کرد، صحبت نمی کنیم؛ بیشتر در مورد مسائل شخصی حرف می زنیم.

"اینکه کسی بازی نکند، ضربه ای به او نخواهد زد؛ همه ما در نهایت ورزشکاریم و باید برای کمک به تیم بجنگیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:15 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 30579
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1